Nierówna praca silnika.

Awatar użytkownika
berater
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 455
Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
Skąd: Piaseczno
Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013

Re: Nierówna praca silnika.

#41

Post autor: berater » 23 paź 2019, 8:35

Nie znam się na tyle, żeby coś zasugerować, ale to co piszesz, potwierdzałoby moją opinię, że jeśli nawet wtryskiwacze zaczynają klękać, to nie tylko.
Co ja bym zrobił?
Pojechałbym do renomowanego serwisu boscha, na weryfikację wtrysków, na stole probierczym.
Żadne korekty, próby przelewowe, itp. na samochodzie.
Nie jest to duży koszt, a mielibyśmy mniej powodów do hamletyzowania.

Preparat z pewnoscią nie zaszkodzi.
Sprawdzałeś czy nie cieknie spod któregoś z wtrysków?
Nie zatankowałeś jakiejś gnojówki w dziwnym miejscu?

Awatar użytkownika
cinek
Weteran
Weteran
Posty: 518
Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
Skąd: Ostrzzzz
Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda

#42

Post autor: cinek » 23 paź 2019, 9:03

wg mnie normalny objaw przycinającego się wtrysku gdyby było coś z elektroniką miałbyś błędy ja miałem u siebie padający słup piezo i waliło błędami zalej tego wynalazka może mu się poprawi, z wykręcaniem wtrysków narazie bym sie wstrzymał a jeśli się zdecydujesz to trzeba dopilnować żeby bezwzględnie wymienili wszystkie uszczelniacze z tym miedzianym włącznie nie wspomnę o tym ze muszą wrócić na to samo miejsce. Tak sobie mysle ze warto by jeszcze sprawdzic czy sa prawidlowo zakodowane :roll: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... _.28ISA.29

Awatar użytkownika
Krzysztof
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 336
Rejestracja: 23 wrz 2019, 10:24
Skąd: Bieszczady
Samochód: Touareg 7P , 2013 , 3.0 TDI Bluemotion technology, 180 KW, CRCA

#43

Post autor: Krzysztof » 23 paź 2019, 9:33

Paliwo tankuję od kilku lat na tej samej stacji a w trasie to Orlen.
Nie cieknie spod żadnego z wtrysków.
W serwisie Bosch sprawdzali i powiedzieli że są ok ale nie sprawdzali na stole .
Na razie zastosuję preparat i sprawdzę ich zakodowanie ( nie były wymieniane od nowości )
Jak nie pomoże i objaw będzie nadal to udam się do serwisu boscha, weryfikacja wtrysków, na stole probierczym.
Spalanie na biegu jałowym w zależności od tego co jest jeszcze w aucie włączone to 0.9 do 1.1 gdyby lały to było by większe.
Nagram filmik jak się powtórzy to posłuchacie .

Awatar użytkownika
Vreshcor
Weteran
Weteran
Posty: 702
Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
Skąd: Wroclove
Samochód: Touareg, 3.0TDI

#44

Post autor: Vreshcor » 23 paź 2019, 11:36

Krzysztof pisze:
23 paź 2019, 9:33
Nie cieknie spod żadnego z wtrysków.
Mozesz nawet nie wiedziec ,wypluwaja podkladke pod wtryskiem i nawet kanal do tego konstruktor przewidział. 8-)
Better is enemy of good.

Awatar użytkownika
Krzysztof
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 336
Rejestracja: 23 wrz 2019, 10:24
Skąd: Bieszczady
Samochód: Touareg 7P , 2013 , 3.0 TDI Bluemotion technology, 180 KW, CRCA

#45

Post autor: Krzysztof » 23 paź 2019, 11:42

Vreshcor pisze:
23 paź 2019, 11:36
Krzysztof pisze:
23 paź 2019, 9:33
Nie cieknie spod żadnego z wtrysków.
Mozesz nawet nie wiedziec ,wypluwaja podkladke pod wtryskiem i nawet kanal do tego konstruktor przewidział. 8-)
Czy nie było by wtedy większe spalanie ON ?

Awatar użytkownika
cinek
Weteran
Weteran
Posty: 518
Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
Skąd: Ostrzzzz
Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda

#46

Post autor: cinek » 23 paź 2019, 11:45

ale będzie wtedy cykać jak cykady w cro :roll:

Awatar użytkownika
Vreshcor
Weteran
Weteran
Posty: 702
Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
Skąd: Wroclove
Samochód: Touareg, 3.0TDI

#47

Post autor: Vreshcor » 23 paź 2019, 12:00

cinek pisze:
23 paź 2019, 11:45
ale będzie wtedy cykać jak cykady w cro :roll:
Nawet ładniej :lol:
Better is enemy of good.

Awatar użytkownika
Krzysztof
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 336
Rejestracja: 23 wrz 2019, 10:24
Skąd: Bieszczady
Samochód: Touareg 7P , 2013 , 3.0 TDI Bluemotion technology, 180 KW, CRCA

#48

Post autor: Krzysztof » 16 cze 2020, 20:02

Dzisiaj pojawił się błąd :
Przepływomierz czy EGR ?
Może to byś spowodowane wcześniejszymi problemami z nierówną praca silnika ?
Wczoraj i dzisiaj rano silnik nierówno pracował, o południu przegoniłem go nieco i wszystko się uspokoiło, a wieczorem, check engine na żółto, po skasowaniu kontrolka gaśnie ale na błąd nadal pokazuje się w VCDS.
Sinik pracuje równo, przyśpieszenie jest a błąd uparcie powraca :shock: Proszę o radę :mrgreen: .

10065 - Miernik masy powietrza (G70)
P0104 00 [175] - brak sygnału
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 188355 km


Prędkość obrotowa silnika: 759.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 47.8 %
Prędkość pojazdu: 0 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 59 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 37 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 930 mbar
Napięcie zacisku 30: 12.040 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Średnia dawka wtrysku: 7.88 mg/stroke
Temperatura sterownika: 29.9 °C
EGR_governor_deviation: 270.7 mg/stroke
Inj Ctl q Curr: 9.07 mg/stroke
Unormowany stosunek strumienia powietrza: 3.9999
Air_Flow_Rate_from_Mass_Air_Flow_Sensor_kg_h: 0.0 kg/h
Rzeczywiste ciśnienie doładowania: 936 hPa

Awatar użytkownika
cinek
Weteran
Weteran
Posty: 518
Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
Skąd: Ostrzzzz
Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda

#49

Post autor: cinek » 16 cze 2020, 20:20

popraw wtyczkę od przeplywki może zaśniedziała, można tez w blokach poszperać czy bzdur nie pokazuje :roll:

Awatar użytkownika
Krzysztof
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 336
Rejestracja: 23 wrz 2019, 10:24
Skąd: Bieszczady
Samochód: Touareg 7P , 2013 , 3.0 TDI Bluemotion technology, 180 KW, CRCA

#50

Post autor: Krzysztof » 17 cze 2020, 9:56

Wstyd się przyznać :oops: . Zamiast otworzyć maskę i pozaglądać to od razu kompa się podłącza i szuka problemu. :mrgreen: Już jest dobrze.

ODPOWIEDZ