Rejestracja  | Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
przy skręconych kołach przy ruszaniu lub na małej
Autor Wiadomość
krzych_29 

Samochód: Touareg 3.2 v6 241KM
Wiek: 42
Dołączył: 03 Paź 2016
Posty: 60
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2016-12-26, 11:55   

Darkar73 napisał/a:
Witam
Z tego, co pamiętam z wypowiedzi mechanika sprężynka jest w dyferencjale. I tam należy ją zrobić, aczkolwiek będę go jakoś niedługo widział i mogę się dopytać.

A to objawia się w taki sposób, że na jakiś hopkach, policjantach, dziurach lub kocich łbach zapina się napęd i słyszysz charakterystyczne odgłosy od napędów, jakby głośno pracujących kół zębatych. Wtedy musisz się zatrzymać i wyłączyć auto i zapłon.

Jednak musisz sprawdzić kilka rzeczy: silniczek, sprężynkę i kostki na kablach między skrzynią a komputerem.

A co właściwie się u Ciebie dzieje?


Cześć, udało Ci się podpytać mechanika o tę sprężynkę?
 
 
hudy017 

Samochód: Vw touareg 3.2
Dołączył: 23 Lut 2017
Posty: 7
Skąd: Giżycko
Wysłany: 2017-08-08, 19:41   

krzych_29 napisał/a:
Darkar73 napisał/a:
Witam
Z tego, co pamiętam z wypowiedzi mechanika sprężynka jest w dyferencjale. I tam należy ją zrobić, aczkolwiek będę go jakoś niedługo widział i mogę się dopytać.

A to objawia się w taki sposób, że na jakiś hopkach, policjantach, dziurach lub kocich łbach zapina się napęd i słyszysz charakterystyczne odgłosy od napędów, jakby głośno pracujących kół zębatych. Wtedy musisz się zatrzymać i wyłączyć auto i zapłon.

Jednak musisz sprawdzić kilka rzeczy: silniczek, sprężynkę i kostki na kablach między skrzynią a komputerem.

A co właściwie się u Ciebie dzieje?


Cześć, udało Ci się podpytać mechanika o tę sprężynkę?
 
 
hudy017 

Samochód: Vw touareg 3.2
Dołączył: 23 Lut 2017
Posty: 7
Skąd: Giżycko
Wysłany: 2017-09-10, 13:13   

https://translate.google....rega-i-kaena%2F

Ciekawy tutorial jak wyczyscic silniczek
  
 
 
kobrettti 

Samochód: touareg 3.2
Wiek: 35
Dołączył: 13 Wrz 2014
Posty: 11
Skąd: cieszyn
Wysłany: 2017-09-14, 07:01   silniczek

Witam wszystkich sprawa jest dosyć prosta albo bardzo prosta z tym silniczkiem wczoraj to robiłem i zajęło mi to 40 minut na spokojnie

Potrzebne rzeczy
-kanał
- kluczyki torx gwiazdy
- kluczyk 8
-czyscik do styków elektrycznych

wystarczy odkręcić tylko sam silniczek 3 śrubki gwiazda i 2 subki 8 wyciągnąć uważać na napęd planetarny w reduktorze zeby sie nie wysypał ,zostanie nam w reku silniczek z z halotronem położenia zębatkę trzeba zbic bo jest nabijana rozebrać wyczyścić i poskładać..

Moje spostrzeżenie według mnie problemem tych silniczków nie jest zabrudzenie tylko zebatka dociskowa ona prawdopodobnie z biegiem czasu lekko sie wysunie i w tym momencie robi sie luz miedzy kołem zliczającym położenie trzeba pamiętać zeby te zebatke dobić ale nie na ciasno nie może byc zbyt dużego luzu .... u mnie pomogło lecz przy cofaniu mam lekkie spinanie przedniego napedu moze dlatego ze zbyt długo jezdziłem na tym i cos sie wewnątrz reduktora uszkodziło ale mi to nie przeszkadza dojezdze to i potem wymienie
 
 
rochserv 
Magik

Samochód: T. 3.0 TDI
Dołączył: 15 Sty 2013
Posty: 2527
Skąd: Lubin/Wrocław
Wysłany: 2017-09-14, 15:55   Re: silniczek

kobrettti napisał/a:

Moje spostrzeżenie według mnie problemem tych silniczków nie jest zabrudzenie tylko zebatka dociskowa ona prawdopodobnie z biegiem czasu lekko sie wysunie i w tym momencie robi sie luz miedzy kołem zliczającym położenie trzeba pamiętać zeby te zebatke dobić ale nie na ciasno nie może byc zbyt dużego luzu ....


Jeden silniczek z motoreduktorem a 11 stron tematu i co rozbierajacy to zupelnie inna diagnoza usterki 😨.
Najlepsze chyba jest czyszczenie tych blaszek pod kołem koronowym przekladni .☺
_________________
Lepsze jest wrogiem dobrego.
 
 
kobrettti 

Samochód: touareg 3.2
Wiek: 35
Dołączył: 13 Wrz 2014
Posty: 11
Skąd: cieszyn
Wysłany: 2017-09-15, 17:24   Re: silniczek

rochserv napisał/a:
kobrettti napisał/a:

Moje spostrzeżenie według mnie problemem tych silniczków nie jest zabrudzenie tylko zebatka dociskowa ona prawdopodobnie z biegiem czasu lekko sie wysunie i w tym momencie robi sie luz miedzy kołem zliczającym położenie trzeba pamiętać zeby te zebatke dobić ale nie na ciasno nie może byc zbyt dużego luzu ....


Jeden silniczek z motoreduktorem a 11 stron tematu i co rozbierajacy to zupelnie inna diagnoza usterki 😨.
Najlepsze chyba jest czyszczenie tych blaszek pod kołem koronowym przekladni .☺


Amen
są rożne przypadki wiec rożne spostrzeżenia kolego :)
 
 
rochserv 
Magik

Samochód: T. 3.0 TDI
Dołączył: 15 Sty 2013
Posty: 2527
Skąd: Lubin/Wrocław
Wysłany: 2017-09-15, 17:27   

Przypadek jest jeden , resolver sie gubi.
_________________
Lepsze jest wrogiem dobrego.
 
 
kobrettti 

Samochód: touareg 3.2
Wiek: 35
Dołączył: 13 Wrz 2014
Posty: 11
Skąd: cieszyn
Wysłany: 2017-09-15, 19:21   

rochserv napisał/a:
Przypadek jest jeden , resolver sie gubi.

może nie wiem na razie jest spokój mam jeszcze problem inny wypadanie zapłonu ale to juz chyba zle naprawiona głowica
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Styl created by enquish from Slums-Attack.org poprawka v1.1 by DRaGoN

Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 13