Rejestracja  | Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Ciśnienie kompresora.
Autor Wiadomość
dandi8123 

Samochód: VW Touareg 2.5TDI R5
Wiek: 37
Dołączył: 23 Cze 2016
Posty: 32
Skąd: Sokóła .Podlaskie
Wysłany: 2018-02-02, 18:29   

Witam, czy ktoś regenerował kompresor zestawem naprawczym dostępnym na allegro . są dostępne głowice i pierścienie na tłok. Zastanawia mnie jak długo na tym pochodzi czy w ogóle pochodzi . Są to zapewne chińskie zamienniki ale może ktoś to przerabiał i ma jakieś doświadczenie ????
 
 
toucin

Samochód: T-REX 4.2 tdi ckda 7p
Dołączył: 05 Gru 2016
Posty: 478
Wysłany: 2018-03-07, 12:53   

wymieniłem w q7 na wabco niby oryginał http://allegro.pl/zestaw-...jZTVjNmE3MDk%3D przysłany bezpośrednio z rzeszy cylinder był ok tylko cały utleniony z jednej strony chyba tamtędy uciekało ciśnienie oczyściłem i założyłem nowy oring przesmarowałem silikonem i jest spokój już się nie przegrzewa
 
 
rochserv 
Magik

Samochód: T. 3.0 TDI
Dołączył: 15 Sty 2013
Posty: 3166
Skąd: Lubin/Wrocław
Wysłany: 2018-03-07, 20:01   

niby... oryginal jest brązowy.
_________________
Lepsze jest wrogiem dobrego.
 
 
toucin

Samochód: T-REX 4.2 tdi ckda 7p
Dołączył: 05 Gru 2016
Posty: 478
Wysłany: 2018-03-07, 20:48   

bo on jest brązowy tylko zdjęcie słabe był tego samego koloru co oryginał na org nie bylo jakiegoś mega zużycia trochę był zaokrąglony i tyle bardziej obstawiałbym ta nieszczelność cylindra :roll: wiec można było to naprawić bez jakichkolwiek kosztów :mrgreen:
 
 
Gregor99 

Samochód: Touraeg 2008 V6
Dołączył: 01 Maj 2017
Posty: 2
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2018-11-20, 22:52   

Podłączam się pod ten temat ponieważ mam trochę podobny problem.

Zaczęło się od błędu pneumatyki ( Running Gear Fault ) i widać wyraźnie że przód jest niżej.
Podłączyłem kompa i testy zawieszenia pokazują że przód jest faktycznie niżej niż tył.
Czujniki poziomowania dają wyniki więc raczej nie jest to problem czujników.
Sprężarka włącza się się co jakiś czas i pompuje, ale samochód sam ani drgnie - nie poziomuje się ani nie reaguje na zmianę wysokości zawieszenia.
Na teście poziomowania pojazdu tylne amorki poziomują na 0, przednie nie drgną i są cały czas na poziomie -70.
Na teście każdego amortyzatora ( ".... lowered" ) tylko tylne faktycznie obniżają się do poziomu około -35.
Przednie cały czas są na poziomie -70.
Doszedłem do testu "pressure acumulator", jak się załączy sprężarka ciśnienie szybko rośnie, jak kompresor wyłączy się to ciśnienie szybko spada do zera.
Sprawdzałem ciśnienie na złączu pod fotelem pasażera, jak sprężarka pracuje ciśnienie jest, jak kompresor przestaje pracować to za chwilę nie ma ciśnienia "pod fotelem".
Samochód nie opada niżej, a tył cały czas jest wyżej niż przód, więc szczelność amorków chyba jest ok.
wygląda na nieszczelność gdzieś w innym miejscu.
Ciśnienie na teście kompresora dochodzi do 4,9bara i wtedy kompresor wyłącza się.
Czy takie ciśnienie wystarcza ?
Co może być przyczyną takiego zachowania ?
 
 
rochserv 
Magik

Samochód: T. 3.0 TDI
Dołączył: 15 Sty 2013
Posty: 3166
Skąd: Lubin/Wrocław
Wysłany: 2018-11-21, 12:53   

Takie ciśnienie nie wystarcza, ale podejrzyj w komputerze w czasie jak pompuje, gdzieś do 14 powinna dobić.
Obejrzyj wszystkie czujniki czy któryś się nie oberwał z wahacza, jeśli to ok to zaworki się zablokowały na tyle. Odczytaj błędy , usuń ciśnienie z układu i wszystko będzie jasne.
_________________
Lepsze jest wrogiem dobrego.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Styl created by enquish from Slums-Attack.org poprawka v1.1 by DRaGoN

Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 11