Rejestracja  | Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Porsche 3.2 porównanie z Tuaregiem 3.2
Autor Wiadomość
AUTOMIKA


Wiek: 34
Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 2050
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2014-05-07, 15:24   

jur-us, tego nie wiem. Wiem tylko że Pan który chciał oszczędzić na paliwku dość sporo stracił. No ale właśnie pierwiastek ''dziada '' przysłonił mu rozsądek. Dlatego pewnych wozów sie nie gazuje. Ale zawsze znajdzie sie jakiś ''biznesmen'' który mieszka w bloku w 40 metrach w kredycie i chce poszpanować Porsche.
 
 
piotrkw 

Samochód: TouaregII3.0TDI Q74.2TDI,Multivan 2.0 4Motion
Wiek: 55
Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 1354
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2014-05-07, 16:14   

jur-us napisał/a:
A zna ktoś przypadek zagazowania sportowego Porsche ?


No właśnie , sportowe . Automika wpadnij na forum Porsche i nazwij 4.8 Cayenne sportowym ... :-D :-D :-D
Co nie zmienia faktu, że możliwe , iż ten silnik nie bardzo nadaję się do zasilania gazem lub firmy od gazu nie mają do nich dedykowanych instalacji ( głownie sterowników ). Tego nie wiem , zagazowanie podałem jako przekorę .
Ale widzę że jest i drugi wyznacznik "Dziada", już nie tylko LPG ale i 40 metrowe mieszkanie na kredyt. I w ogóle to dziady wszystko na kredyt kupują ;-) . Ci z kasą ( i klasą ) to tylko gotówka :-D :-D
Z walizki . ;-)
 
 
akism 


Samochód: 3.0 V6 CASA 2009r
Dołączył: 04 Mar 2014
Posty: 1001
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-05-07, 16:28   

Każda poważna inwestycja jest na ogół podparta kredytem.Bardzo mało firm jest zdolna prowadzić działalność bazując na kapitale własnym.Chcesz więcej zarobić musisz więcej włożyć,nie masz tyle?Idziesz do banku to proste.Kredyt to nie wstyd,podejrzewam,że 90% obywateli tego kraju siedzi bankom w kieszeniach.
 
 
AUTOMIKA


Wiek: 34
Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 2050
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2014-05-07, 17:41   

piotrkw, ja widze że masz ogromny problem z czytaniem ze zrozumieniem. Ale nie ty jeden.
Dziadem jest ten co ma małe mieszkanko na kredyt bo go nie stać na zakup a kupuje Porsche aby sie lansować i montuje w nim gaz bo nie ma na paliwo.
Czy tak cieżko zrozumieć to co piszę??!
akism, już podłapał to co napisałeś błędnie opiniując moją wypowiedz bo jej nie zrozumiałeś. I tak powstaje kolejna przepychanka o byle gówno z byle gówna.
 
 
ME

Dołączył: 05 Maj 2014
Posty: 11
Wysłany: 2014-05-07, 17:49   

No tak, trochę odeszliście od tematu wątku :-/ . Temat Dziadów mamy mam nadzieję zamknięty.

Czy poza tym ktoś zna merytorykę różnic lub podobieństw tych silników w obu tych samochodach ?

P.S.

Firma produkująca systemy gazowe do pojazdów mechanicznych PRINS w tabeli opublikowanej na stronie nie zaleca gazu do silników Porsche 3,6 oraz 4,5. Nie piszą nic o silniku 3,2 . Natomiast w tej samej tabeli jest informacja ,że nie zalecany jest układ gazowy do silników Touarega 3,2 :shock:

poniżej link do strony zawierającej tę listę

http://www.i-trans.pl/czarna-lista-lpg/
 
 
włóczykij2 


Samochód: taki tam złomek, znaczy bestia
Wiek: 30
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 174
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2014-05-08, 07:37   

Cos mi sie wydaje, ze konkretnej odpowiedzi nie znajdziesz, chociaz juz kiedys slyszalem, ze 4.2 jest lepszy do gazowania niz 3.2, ale czemu to juz nie wiem ;-) tez kiedys szukalem takich info, ale nic konkretnego nie znalazlem.

Co do dziadowania, jest powiedzienie

"kto bogatemu zabroni" ale jest tez drugie

"kto biednemu zabroni bogato zyc" 8-)

I mi sie to bardzo podoba, bo mamy wolny kraj i nie ma co sie ogladac na innych, jesli cos nam sie podoba. Chociaz, jest znowu powiedzie, ze szczytem glupoty jest kupic portfel za ostatnie pieniadze :mrgreen:
_________________
4.2 V8 lpg 2005
 
 
Filip wawa 

Samochód: A8 D4 4,2 TDI , X5 4,8i i cos tam jeszcze
Wiek: 41
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 2175
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-05-08, 09:31   

Skoro sam producent instalacji gazowych ( Prins ) notabene chyba jeden z najlepszych sporzadza liste aut nie nadajacych sie dojazdy na gazie ( na dluzsza mete ) to chyba cos w tym jest ...
_________________
Byl Tur 3.0 TDI 06' model 268 PS/560 NM - teraz sluzy u forumowego Kolegi Jur-us.
 
 
senior 

Samochód: 4.2 v8 2004 + podtlenek LPG :-)
Wiek: 38
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1303
Skąd: Barcinek
Wysłany: 2014-05-08, 09:34   

Filip i jest na nim 3.2 z Turka o czym juz kiedys pisalem.
A ludzie maja jezdza i chyba nie narzekaja. Przyznam ze byl to dla mnie jeden z argumentow za 4.2 kiedy kupowalem swojego.
 
 
piotrkw 

Samochód: TouaregII3.0TDI Q74.2TDI,Multivan 2.0 4Motion
Wiek: 55
Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 1354
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2014-05-08, 10:39   

Filip wawa napisał/a:
to chyba cos w tym jest ...


Hm... widać negatywne nastawienie piszącego ten artykuł . Najbardziej wiarygodne jest stwierdzenie że .... instalacja gazowa jest powodem .... palenia się instalacji elektrycznej ;-) . Pewnie tak, ale powodem nie jest gaz , lecz partacz montujący układ elektryczny . Trudno postrzegać to, jako warunek równorzędny ;-)
Cytując :
"Trzeba tu zaznaczyć, że problemy dotyczą głownie tych modeli, które zostały poddane przeróbce. Zupełnie inaczej wygląda sytuacja w autach z fabryczną instalacją LPG (Skoda Octavia Tour, Skoda Fabia, KIA Picanto czy Chevrolet Aveo). Zazwyczaj nie sprawia ona większych problemów co nie zmienia faktu, że przerabianie instalacji w warsztatach staje się coraz mniej opłacalne, coraz bardziej drogie i coraz bardziej ryzykowne."

Czyli nie LPG jest problemem , a różnej maści "fachofcy" nie ogarniający tematu i nie rozumiejący jak i co zakładają .
 
 
senior 

Samochód: 4.2 v8 2004 + podtlenek LPG :-)
Wiek: 38
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1303
Skąd: Barcinek
Wysłany: 2014-05-08, 10:52   

Dokladnie Piotr. I dlatego jednym smiga na LPG a u innych "probuje"
I nie dziwie sie ze kros moze byc zle nastawiony do LPG jesli trafil mu sie kiepsko zagazowany egzemplarz.
Niestety najwiekszym problemem nie jest to ze auta sie psuja. To normalna rzecz. Nic nie jest wieczne. Problemem jest dobry mechanik ktory ogarnie auto. Tylko znajdz takiego w dzisiejszych czasach gdzie powstalo sporo nowych warsztatow - swietnie wyposarzonych dzieki miedzy innymi UE i jej dotacjom. Tylko trza to umiec obsluzyc i tu jest problem.
 
 
akism 


Samochód: 3.0 V6 CASA 2009r
Dołączył: 04 Mar 2014
Posty: 1001
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-05-08, 11:00   

Kiedyś kupiłem saaba z instalką viaale ciekły wtrysk.Jeżdziłem autkiem tylko rok,ale nie było z nim żadnych problemów a autko jeśdziło supe.W tym przypadku auto nie traci na osiągach,ale żywotność silnika pewnie się zmiejsza.Koszt takiej instalki to ponoć 12 tys..
 
 
piotrkw 

Samochód: TouaregII3.0TDI Q74.2TDI,Multivan 2.0 4Motion
Wiek: 55
Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 1354
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2014-05-08, 11:12   

akism napisał/a:
ale żywotność silnika pewnie się zmiejsza.


?? A co było by tego powodem ??? Przy ciekłym wtrysku . Tak konkretnie , uwzględniając fizykę i mechanikę . Nie legendy ;-) ;-)

Nie odbieraj tego personalnie :-)
 
 
akism 


Samochód: 3.0 V6 CASA 2009r
Dołączył: 04 Mar 2014
Posty: 1001
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-05-08, 12:34   

Standardowe zarzuty do gazu to wyższa temperatura spalania i woda negatywnie wpływająca na układ wydechowy..
 
 
Filip wawa 

Samochód: A8 D4 4,2 TDI , X5 4,8i i cos tam jeszcze
Wiek: 41
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 2175
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-05-08, 18:33   

piotrkw, Ja sie odnosze konkretnie do listy aut firmy Prins , artykul jest bez znaczenia w tym przypadku ...
_________________
Byl Tur 3.0 TDI 06' model 268 PS/560 NM - teraz sluzy u forumowego Kolegi Jur-us.
 
 
piotrkw 

Samochód: TouaregII3.0TDI Q74.2TDI,Multivan 2.0 4Motion
Wiek: 55
Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 1354
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2014-05-08, 20:24   

Filip wawa napisał/a:
Ja sie odnosze konkretnie do listy aut firmy Prins


Tu jest pełna lista
http://lpg.info.pl/lista-prinsa/276
Z tytułem : silniki w których istnieje ryzyko pojawienia się objawów wcześniejszego zuzycia elementów głowicy przy przebiegu do 100 tyś km.

Jest to przyznasz trochę róznicy w cytacie z artykułu
"Najpełniejszą lista modeli samochodów nie tolerujących lub fatalnie znoszących instalacje LPG opublikował na bazie własnych doświadczeń producent takich instalacji Prins:"
czy
"Lista Prins’a aut które nie będą współpracowały z LPG"

Ciekawe, że Prins podchodzi z ostrożnością a piszący artykuły stawiają tak kategoryczne tezy.

akism napisał/a:
to wyższa temperatura spalania

Tak , przy bardzo ubogiej mieszance którą wielu " gazowników" ustawia aby zużycie gazu było jak najmniejsze .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Styl created by enquish from Slums-Attack.org poprawka v1.1 by DRaGoN

Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 12