Rejestracja  | Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Historia serwisowa po numerze vin
Autor Wiadomość
AUTOMIKA


Wiek: 34
Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 2050
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2014-12-07, 19:54   

jur-us, Na forum pierwsze co robią ci co chcą kupić wóz to sprawdzają numer VIN. A to potwierdzenie tego że każdy oczekuje serwisu ASO.
W starszych wozach ma to mniejsze znaczenie. Ale w wozach nowszych i droższych serwis to podstawa.
Łatwiej jest wytłumaczyć klientowi który kupuje stary wóz że nie miał serwisu do końca w ASO.W nowych wozach i drogich jest to duża wada .
A zupełnie inną kwestią jest to że Polak wymaga..ale tylko od innych nigdy od siebie. Dlatego kupując chce mieć serwis w ASO ale sprzedajac wóz twierdzi że nie było potrzeba. To tyczy sie 70% klientów. 30 % jest obytych z wozami i mechaniką. Zna sie na autach i nie potrzebuje serwisu ASO do oceny stanu technicznego i wizualnego. Dodatkowo nie przejmuje sie brakiem historii w ASO.
 
 
piotrkw 

Samochód: TouaregII3.0TDI Q74.2TDI,Multivan 2.0 4Motion
Wiek: 55
Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 1354
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2014-12-07, 20:02   

AUTOMIKA napisał/a:
A to potwierdzenie tego że każdy oczekuje serwisu ASO.

Wyciągnięty wniosek błędny , w większości przypadków dotyczy to sprawdzenia wypadkowości i kradzieży pojazdów.

AUTOMIKA napisał/a:
Ale w wozach nowszych i droższych serwis to podstawa.


Do jakiego wieku definiujesz "wóz nowszy " ???
 
 
jur-us 

Samochód: Touareg 3,0 V6 TDI
Wiek: 64
Dołączył: 12 Gru 2011
Posty: 543
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-12-07, 20:02   

AUTOMIKA napisał/a:
W starszych wozach ma to mniejsze znaczenie. Ale w wozach nowszych i droższych serwis to podstawa.
Łatwiej jest wytłumaczyć klientowi który kupuje stary wóz że nie miał serwisu do końca w ASO.W nowych wozach i drogich jest to duża wada .


Całkowita zgoda.
_________________
3.0 TDI 06' model 268 PS/560 NM Pneumatyka, prawie full, sprzedany:(
 
 
AUTOMIKA


Wiek: 34
Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 2050
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2014-12-07, 20:37   

piotrkw napisał/a:

Wyciągnięty wniosek błędny , w większości przypadków dotyczy to sprawdzenia wypadkowości i kradzieży pojazdów.


Rozumiem że chodziło o błędne wnioski. Otóż nie. Każdy sprawdza numer vin pod względem przebiegu i faktycznie napraw lakierniczych. Ale co dałby nam numer vin gdyby każdy uciekał od serwisu?? Nic! kompletnie NIC!
Niestety naprawy lakiernicze są zawsze widoczne po numerach vin prawie tylko samochodów z Niemiec. Belgia np kompletnie tego nie robi , Holandia i Francja też.
Historia lakierowań z tych krajów to rzadkość . Dla mnie wozy stare określam zaczynają sie od 2007 roku. Kwestia też klasy z jakiej pochodzą. Inaczej oceniam wozy klasy premium inaczej auta klasy niższej. Tak samo serwisowanie wozów klasy premium jest zdecydowanym plusem przy sprzedaży a brak serwisu kilometrowym minusem. A co do wozów klasy niższej jest to bardziej zrozumiałe ze wzgledu na uboższego klienta. Inaczej ceni sie wóz z pełnym serwisem w ASO a inaczej bez. Np Porsche bez serwisu w ASO jest znacznie mniej warte niż te które ma pełen serwis w ASO Porsche. Moje doświadczenie to 150 wozów sprzedanych rocznie i ok połowa przez serwis ASO :) Dla mnie wozy mogą być nieserwisowane w ASO bo mnie to nie przeszkadza. Ale niestety wozy które posiadam są do dalszej odsprzedaży. A Klient niestety nie jest tak wyrozumiały jak ja. Polski klient jest bardzo wymagający. Ze wzgledu niestety na zdecydowanie mniejsze zarobki niż na zachodzie. Marzą nam sie samochody ale niestety nie myślimy realnie o kosztach ich utrzymania. I dlatego wozy stare klasy premium są ciężkie do sprzedaży. Bogaty nie kupi a biednego nie stać na utrzymanie.
 
 
Filip wawa 

Samochód: A8 D4 4,2 TDI , X5 4,8i i cos tam jeszcze
Wiek: 41
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 2175
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-12-07, 21:11   

AUTOMIKA napisał/a:
Nie każda blondynka jest głupia.

Nie no Panowie ze wszystkim sie zgadzam ale to juz jakas bzdura :mrgreen:

Co do ASO to fakt ze im mlodszy i zdrowszy woz tym wizyty na przeglady w ASO maja sens.
Wszystko tez oczywiscie jest indywidualna kwestia konkretnego serwisu - ja osobiscie co do ASO VW i Audi mam negatywne wspomnienia i przez to nie korzystalem z nich nawet w blachej sprawie a np. ASO BMW mam mocno zaprzyjaznione i zawsze korzystam od blachych do nawet najgrubszych tematow ale robie tak glownie dlatego ze chodze sobie tam wszedzie lacznie z magazynem jak u siebie po podworku.
_________________
Byl Tur 3.0 TDI 06' model 268 PS/560 NM - teraz sluzy u forumowego Kolegi Jur-us.
 
 
AUTOMIKA


Wiek: 34
Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 2050
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2014-12-08, 10:23   

Filip wawa, Własnie Tomek z BMW Rawski wspominał że mu ostatnio często giną części z magazynu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
 
Filip wawa 

Samochód: A8 D4 4,2 TDI , X5 4,8i i cos tam jeszcze
Wiek: 41
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 2175
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-12-08, 13:04   

Bywa i tak :-D Trzeba sobie jakos radzic ;-)
_________________
Byl Tur 3.0 TDI 06' model 268 PS/560 NM - teraz sluzy u forumowego Kolegi Jur-us.
 
 
macao123 


Samochód: Touareg 2,5 tip+pneumat144KW
Dołączył: 30 Sty 2014
Posty: 502
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2014-12-09, 22:14   

Ja skorzystałem z oferty dzięki opłacało się, wpisów dużo i wiele wyjaśniły np dlaczego mam w dowodzie rej. 144kw (tuning ABT). Również co ostatnio mnie wnerwia migotanie ksenonów auto było z tą usterką kilka razy na gwarancji naprawiane (widocznie jakaś wada)
 
 
AUTOMIKA


Wiek: 34
Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 2050
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2014-12-10, 21:11   

macao123, W VW lampy są mocowane na wcisk. NIe są przykręcane. Dlatego potrafi lampa podczas jazdy mieć problemy ze stykami co powoduje migotanie. Ale podczas jazdy. Natomiast jeżeli migoczą lampy podczas postoju może być to przyczyna przetwornic.
 
 
macao123 


Samochód: Touareg 2,5 tip+pneumat144KW
Dołączył: 30 Sty 2014
Posty: 502
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2014-12-11, 08:59   

Migota też podczas postoju, lewa bardziej niż prawa. Po zamianie przetwornic dalej lewa bardziej. Po wymianie innych żarników delikatnie mniej. Zauważyłem też że poziomuje się skokami nie tak płynnie jak powinna. Na dodatek brak komunikacji z Vag żeby ustawić.
W historii sewisowej powtarza się to samo kilka razy.
 
 
AUTOMIKA


Wiek: 34
Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 2050
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2014-12-11, 09:36   

macao123, Może coś ze stykiem lamp (kostka) od strony samochodu?
 
 
macao123 


Samochód: Touareg 2,5 tip+pneumat144KW
Dołączył: 30 Sty 2014
Posty: 502
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2014-12-11, 09:56   

Dociskam kostkę i psyknąłem kontaktem dla poprawy połączeń elektrycznych, przydał by mi się drugi Turas z takimi lampami :) Trzeba poszukać jakiegoś warsztatu. Widoczni coś jest walnięte i robi awarię a w ASO wymieniali żarnik, kabelek i cos tam jeszcze nie szukając przyczyny.
 
 
asiorex111 

Samochód: vw touareg 3.0 tdi 2007 rok
Wiek: 28
Dołączył: 10 Sie 2013
Posty: 62
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 2015-01-03, 13:39   

Do usunięcia.
Ostatnio zmieniony przez asiorex111 2015-01-03, 14:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
piotrkw 

Samochód: TouaregII3.0TDI Q74.2TDI,Multivan 2.0 4Motion
Wiek: 55
Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 1354
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2015-01-03, 13:54   

Masz cała historię od zakupu w 2007 roku w listopadzie do ostatniej interwencji serwisu VW w 2011 roku i przebiegu 123 tyś km . I opisane robione czynności .
 
 
marzyciel 
v8

Samochód: vw touareg 4.2 tdi 2010
Wiek: 36
Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 12
Wysłany: 2015-01-27, 20:00   

Dostałem historie w ciągu 40 min od przelewu. Konkrety bez peplania. Polecam!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Styl created by enquish from Slums-Attack.org poprawka v1.1 by DRaGoN

Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 10