Samochód: T3 2018 286km/ T II 240 km pneumatyk 2011r
Wiek: 55 Dołączył: 27 Sie 2011 Posty: 57 Skąd: polska
Wysłany: 2018-02-11, 19:22
wczoraj wyjechałem na narty do Austrii przejechałem 1000 km i było wszystko ok. dziś w nocy było pon. minus 10. Rano odpaliłem samochód jak zawsze ale podczas jazdy odpalił na czerwono błąd zawieszenia-stop . Po dotarciu do parkingu błąd zgasł. Odpaliłem 2 razy samochód i było w normie. Wszedłem w tryb normal napompował samochód bez problemu. Poszedłem na narty. Po powrocie znowu nie chciał pompować wyżej a na dodatek nie chce opadać co robić . Czy można z takim błędem jeździć - jeśli tak to z jaką max prędkością i czy mozna przejechać ok 1200 km w tym czasie. Nie mam możliwości wstawienia samochodu tutaj do garażu.Wydaje sie że może coś przymarzło
Na czerwono zapala mi b.b. rzadko - raz w roku ? Na żółto max. kilka razy w roku. Tak ma. Ale może o ciebie coś poważnego ? Może wystarczy zgasić silnik i otworzyć maskę ? Zrobić sobie przerwę na papierosa na stacji benzynowej
Zamarzł osuszacz przy kompresorze jeździć można ale zawieszenie się nie reguluje a jaka prędkością?? Ile fabryka pewnie już się przepalił bezpiecznik 40a taki duży raczej na stacji go nie kupisz
Poszedłem na narty. Po powrocie znowu nie chciał pompować wyżej a na dodatek nie chce opadać co robić .
Nie grzebać i dać mu spokój . Zostawić na jednej pozycji ... Zawsze można podjechać też do serwisu VW i sprawdzą bezpiecznik .. To Austria , serwisy są dostępne w każdej większej wsi ..
Ja mialem rowniez na czerwono blad na zegarach, do tego tyl mi podnioslo max i nie dalo sie opuscic. Samochod stal rowno tylko tyl byl duzo wyzej. Wrocilem tak 1400km.
Przy czerwonym bledzie kompresor nie pompuje co nie oznacza ze bezpiecznik lub kompresor jest uszkodzony.
wróciłem-do Polski , samochód opadł,gdy temp wzrosła do 3,5 ale nadal nie chce się obniżać do trybu załadunkowego ( podnosi chyba normalnie za to opada wolno)- przestał działać tez lewy przycisk telefonu przy kierownicy - przejechałem tak 1000km,i z max 160, poza "większym" komfortem jazdy innych niedogodności nie stwierdziłem tzn. wydaje mi się że jadąc na sporcie jadę na trybie normal . Wkrótce umówię się do ASO to powiem co było.
wróciłem-do Polski , samochód opadł,gdy temp wzrosła do 3,5 ale nadal nie chce się obniżać do trybu załadunkowego ( podnosi chyba normalnie za to opada wolno)- przestał działać tez lewy przycisk telefonu przy kierownicy - przejechałem tak 1000km,i z max 160, poza "większym" komfortem jazdy innych niedogodności nie stwierdziłem tzn. wydaje mi się że jadąc na sporcie jadę na trybie normal . Wkrótce umówię się do ASO to powiem co było.
przestał działać tez lewy przycisk telefonu przy kierownicy - przejechałem tak 1000km,i z max 160
I dało się jechać ?? Z niedziałającym lewym przyciskiem od telefonu ?? No, no ... pogratulować . Taki dystans z taką prędkością ... pewnie gdyby przycisk działał można by wykręcić i 200 km /h ??
Samochód: T3 2018 286km/ T II 240 km pneumatyk 2011r
Wiek: 55 Dołączył: 27 Sie 2011 Posty: 57 Skąd: polska
Wysłany: 2018-03-23, 17:28 jw.
przejechałem na nie działającym zawieszeniu pneumatycznym ok 3 tyś, przód był na sport a tył na normal
, max 160/h, podczas pokonywania szybko ostrych zakrętów był nieco niestabilny , bardziej się uginał na zakrętach. Okazało się że spalił się bezpiecznik jak ktoś wyżej podpoewiadał. Wg. aso ten typ tak ma przy dużych mroazach, ( było minus 18) - wzrastają opory na sprężarce i może spalić bezpiecznik. Naprawa kosztowała w aso 15 zł za bezpiecznik. Pozdrawiam .
Wg. aso ten typ tak ma przy dużych mroazach, ( było minus 18) - wzrastają opory na sprężarce i może spalić bezpiecznik. Naprawa kosztowała w aso 15 zł za bezpiecznik. Pozdrawiam .
Bzdury....ten typ jezdzi z pneumatyką i przy -30. Masz zawilgocony układ i ta woda zamarza. Za jakis czas sprezarka ci skoroduje i stanie, podobnie od wody zgnija sprezyny w zaworkach . A woda nie dostaje sie tam zimą tylko latem bo wtedy pary wodnej jest w powietrzu z 10 razy wiecej .Koroduje tez szybciej latem .
Poniewaz w TII osuszacz jest nierozbieralny , to musisz go wymienic na nowy albo dlugo suszyc jakas odpowiednią metodą
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum