Rejestracja  | Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
zawieszenie pneumatyka
Autor Wiadomość
02slawek 
TOUAREG 3.0 V6 2005

Samochód: Touareg
Wiek: 42
Dołączył: 01 Kwi 2016
Posty: 15
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-04-27, 19:51   

Zgadza się nr 5. Dzięki
_________________
Slawek
 
 
wuefka 
wuefka

Samochód: T3 2018 286km/ T II 240 km pneumatyk 2011r
Wiek: 55
Dołączył: 27 Sie 2011
Posty: 56
Skąd: polska
Wysłany: 2018-02-11, 19:22   

wczoraj wyjechałem na narty do Austrii przejechałem 1000 km i było wszystko ok. dziś w nocy było pon. minus 10. Rano odpaliłem samochód jak zawsze ale podczas jazdy odpalił na czerwono błąd zawieszenia-stop . Po dotarciu do parkingu błąd zgasł. Odpaliłem 2 razy samochód i było w normie. Wszedłem w tryb normal napompował samochód bez problemu. Poszedłem na narty. Po powrocie znowu nie chciał pompować wyżej a na dodatek nie chce opadać co robić . Czy można z takim błędem jeździć - jeśli tak to z jaką max prędkością i czy mozna przejechać ok 1200 km w tym czasie. Nie mam możliwości wstawienia samochodu tutaj do garażu.Wydaje sie że może coś przymarzło
_________________
wuefka
 
 
Żeglarz 

Samochód: Touareg
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 1760
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-02-11, 20:37   

Na czerwono zapala mi b.b. rzadko - raz w roku ? Na żółto max. kilka razy w roku. Tak ma. Ale może o ciebie coś poważnego ? Może wystarczy zgasić silnik i otworzyć maskę ? Zrobić sobie przerwę na papierosa na stacji benzynowej ;-)
_________________
`05r. 3,0 TDI aut.+pneumat.
 
 
toucin

Samochód: T-REX 4.2 tdi ckda 7p
Dołączył: 05 Gru 2016
Posty: 475
Wysłany: 2018-02-11, 21:09   

Zamarzł osuszacz przy kompresorze jeździć można ale zawieszenie się nie reguluje a jaka prędkością?? Ile fabryka :mrgreen: pewnie już się przepalił bezpiecznik 40a taki duży raczej na stacji go nie kupisz
 
 
piotrkw 

Samochód: TouaregII3.0TDI Q74.2TDI,Multivan 2.0 4Motion
Wiek: 55
Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 1364
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2018-02-11, 21:26   

wuefka napisał/a:
Poszedłem na narty. Po powrocie znowu nie chciał pompować wyżej a na dodatek nie chce opadać co robić .


Nie grzebać i dać mu spokój . Zostawić na jednej pozycji ... Zawsze można podjechać też do serwisu VW i sprawdzą bezpiecznik .. To Austria , serwisy są dostępne w każdej większej wsi ..
 
 
pHast 

Samochód: VW Touareg 3,0 TDI CASA R-line 08´
Dołączył: 25 Lis 2016
Posty: 218
Skąd: Bialystok
Wysłany: 2018-02-11, 22:48   

Ja mialem rowniez na czerwono blad na zegarach, do tego tyl mi podnioslo max i nie dalo sie opuscic. Samochod stal rowno tylko tyl byl duzo wyzej. Wrocilem tak 1400km.
Przy czerwonym bledzie kompresor nie pompuje co nie oznacza ze bezpiecznik lub kompresor jest uszkodzony.
 
 
rochserv 
Magik

Samochód: T. 3.0 TDI
Dołączył: 15 Sty 2013
Posty: 3162
Skąd: Lubin/Wrocław
Wysłany: 2018-02-12, 11:19   

Podziemny parking, myjnia albo alpejski tunel.... wiele możliwości zeby sie ogrzac zimą.
_________________
Lepsze jest wrogiem dobrego.
 
 
wuefka 
wuefka

Samochód: T3 2018 286km/ T II 240 km pneumatyk 2011r
Wiek: 55
Dołączył: 27 Sie 2011
Posty: 56
Skąd: polska
Wysłany: 2018-02-19, 16:50   zamarznięcie pneumaetyki

wróciłem-do Polski , samochód opadł,gdy temp wzrosła do 3,5 ale nadal nie chce się obniżać do trybu załadunkowego ( podnosi chyba normalnie za to opada wolno)- przestał działać tez lewy przycisk telefonu przy kierownicy - przejechałem tak 1000km,i z max 160, poza "większym" komfortem jazdy innych niedogodności nie stwierdziłem tzn. wydaje mi się że jadąc na sporcie jadę na trybie normal . Wkrótce umówię się do ASO to powiem co było.
_________________
wuefka
 
 
wuefka 
wuefka

Samochód: T3 2018 286km/ T II 240 km pneumatyk 2011r
Wiek: 55
Dołączył: 27 Sie 2011
Posty: 56
Skąd: polska
Wysłany: 2018-02-19, 16:51   zamarznięcie pneumaetyki

wróciłem-do Polski , samochód opadł,gdy temp wzrosła do 3,5 ale nadal nie chce się obniżać do trybu załadunkowego ( podnosi chyba normalnie za to opada wolno)- przestał działać tez lewy przycisk telefonu przy kierownicy - przejechałem tak 1000km,i z max 160, poza "większym" komfortem jazdy innych niedogodności nie stwierdziłem tzn. wydaje mi się że jadąc na sporcie jadę na trybie normal . Wkrótce umówię się do ASO to powiem co było.
_________________
wuefka
 
 
piotrkw 

Samochód: TouaregII3.0TDI Q74.2TDI,Multivan 2.0 4Motion
Wiek: 55
Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 1364
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2018-02-19, 16:57   

wuefka napisał/a:
przestał działać tez lewy przycisk telefonu przy kierownicy - przejechałem tak 1000km,i z max 160


:shock: :shock: I dało się jechać ?? Z niedziałającym lewym przyciskiem od telefonu ?? No, no ... pogratulować . Taki dystans z taką prędkością ... pewnie gdyby przycisk działał można by wykręcić i 200 km /h ?? ;-) ;-) ;-) ;-)
 
 
pHast 

Samochód: VW Touareg 3,0 TDI CASA R-line 08´
Dołączył: 25 Lis 2016
Posty: 218
Skąd: Bialystok
Wysłany: 2018-02-20, 05:57   

:-D
 
 
wuefka 
wuefka

Samochód: T3 2018 286km/ T II 240 km pneumatyk 2011r
Wiek: 55
Dołączył: 27 Sie 2011
Posty: 56
Skąd: polska
Wysłany: 2018-03-23, 17:28   jw.

przejechałem na nie działającym zawieszeniu pneumatycznym ok 3 tyś, przód był na sport a tył na normal
, max 160/h, podczas pokonywania szybko ostrych zakrętów był nieco niestabilny , bardziej się uginał na zakrętach. Okazało się że spalił się bezpiecznik jak ktoś wyżej podpoewiadał. Wg. aso ten typ tak ma przy dużych mroazach, ( było minus 18) - wzrastają opory na sprężarce i może spalić bezpiecznik. Naprawa kosztowała w aso 15 zł za bezpiecznik. Pozdrawiam .
_________________
wuefka
 
 
rochserv 
Magik

Samochód: T. 3.0 TDI
Dołączył: 15 Sty 2013
Posty: 3162
Skąd: Lubin/Wrocław
Wysłany: 2018-03-23, 18:42   

wuefka napisał/a:
Wg. aso ten typ tak ma przy dużych mroazach, ( było minus 18) - wzrastają opory na sprężarce i może spalić bezpiecznik. Naprawa kosztowała w aso 15 zł za bezpiecznik. Pozdrawiam .


Bzdury....ten typ jezdzi z pneumatyką i przy -30. Masz zawilgocony układ i ta woda zamarza. Za jakis czas sprezarka ci skoroduje i stanie, podobnie od wody zgnija sprezyny w zaworkach . A woda nie dostaje sie tam zimą tylko latem bo wtedy pary wodnej jest w powietrzu z 10 razy wiecej .Koroduje tez szybciej latem .
Poniewaz w TII osuszacz jest nierozbieralny , to musisz go wymienic na nowy albo dlugo suszyc jakas odpowiednią metodą
_________________
Lepsze jest wrogiem dobrego.
 
 
wuefka 
wuefka

Samochód: T3 2018 286km/ T II 240 km pneumatyk 2011r
Wiek: 55
Dołączył: 27 Sie 2011
Posty: 56
Skąd: polska
Wysłany: 2018-03-25, 13:38   

a gdzie jest ten osuszacz w TII
_________________
wuefka
 
 
rochserv 
Magik

Samochód: T. 3.0 TDI
Dołączył: 15 Sty 2013
Posty: 3162
Skąd: Lubin/Wrocław
Wysłany: 2018-03-25, 17:54   

Tu

IMG_20180325_185331.jpg
Plik ściągnięto 14 raz(y) 973,33 KB

_________________
Lepsze jest wrogiem dobrego.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Styl created by enquish from Slums-Attack.org poprawka v1.1 by DRaGoN

Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 12