Rejestracja  | Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pneumatyka-opadanie po postoju
Autor Wiadomość
Judikam 


Samochód: 2.5 R5 2004
Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 2234
Skąd: Czestochowa
Wysłany: 2011-12-15, 23:38   

Zeby nie zasmiecac pisze tu.
Moj kumpel ma taki problem
Rozlecialo mu sie lozysko oporowe mechanik wyciagnal silnik z komory ze wszystki zostaly tylko przykrecone amory pod maska natomiast na dolo wisialy bez niczego. Po wlozeniu wszystkiego spowrotem pojawil sie problem z lewym przednim amorem ciagle sie podnosi i opuszcza. Mechanik twierdzi ze sie cos rozkalibrowalo. Teraz pytanie czy to mozliwe i czy wogole istnieje koniecznosc kalbirowania pneumatyki? Czy po prostu cos uszkodzil w amortyzatorze?
 
 
PetertheB 


Wiek: 51
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 599
Wysłany: 2011-12-15, 23:41   

Kalibruje się, zobacz czy nie uwalił czujnika wysokości zawiechy.
 
 
Judikam 


Samochód: 2.5 R5 2004
Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 2234
Skąd: Czestochowa
Wysłany: 2011-12-15, 23:44   

Jest to mozliwe ze po takim zabiegu trzeba skalibrowac zawieche? Ten czujnik jest na kolo czy na os?
 
 
PetertheB 


Wiek: 51
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 599
Wysłany: 2011-12-15, 23:59   

czujniki są na każdym "kole" oddzielnie, plastikowa puszka z ruchomą dżwignią, łatwo znaleźć, zmiana wysokosci zawiechy powoduje obrót dźwigni. Kalibruje się po wymianie amora lub czujnika. A nie uszkodził przewodu ciśnieniowego?
 
 
turv10 
V10.2006

Wiek: 42
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 107
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2011-12-16, 06:18   

Po kalibrowaniu pneumatyki trzeba chyba też ustawić światła.
 
 
kuki13 

Samochód: V8
Wiek: 37
Dołączył: 02 Wrz 2011
Posty: 129
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-12-16, 06:45   

a takk na przyszłość, czy ktoś może powiedzieć jaka jest procedura kalibrowania jak to się dokładnie robi??

PS.
Mam jeszcze jedno dodatkowe pytanie, chyba głupie :oops: gdzie dokładnie znajduje się kompresor zawieszenia, w bagażniku jest chyba tylko zbiornik sprężonego powietrza.
Nie mogę znaleźć tej informacji na forum....
 
 
 
MarcinWAWA 
Marcin wawa


Samochód: Touareg V10 TDI
Wiek: 50
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 846
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 2011-12-16, 08:23   

Witaj, zobacz na mailu, wysłałem Ci to co miałem w tej materii:)
_________________
Touareg 5.0 V10 TDI 2004 r.
 
 
kuki13 

Samochód: V8
Wiek: 37
Dołączył: 02 Wrz 2011
Posty: 129
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-12-16, 08:26   

Mam, rewelacja, dzięki, dzięki, dzięki :!:
 
 
 
Judikam 


Samochód: 2.5 R5 2004
Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 2234
Skąd: Czestochowa
Wysłany: 2011-12-16, 09:08   

Co do przewodow to nie wiem nie widzialem tego tylko kolega do mnie dzwonil i pytal czy to mozliwe. W sobote jade z nim po auto(dlatego musialem sie przygotowac) to zdam relacje.
 
 
miqi 

Samochód: 2,5 R5 2004
Wiek: 40
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 92
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-12-17, 08:56   

Witam,

ja mam kolei odwrotny problem,
auto zachowuje się dziwnie bo:
Przy ustawieniu zawieszenia na tryb sport auto opuszcza się, jednak po przejechaniu kilku kilometrów samo powraca do trybu komfort - mimo iż wybrany jest tryb sport.
Ostatnio bardzo się zdziwiłem podjechałem pod jeden z supermarketów pozostawiłem auto w trybie sport, poszedłem po zakupy, wracam a auto stoi wyżej??! Wróciło do trybu komfort - miał ktoś podobny przypadek?
_________________
Touareg 2004 2,5 R5 TDI Pneumatic - bez wirusa
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Styl created by enquish from Slums-Attack.org poprawka v1.1 by DRaGoN

Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 10