Rejestracja  | Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
przy skręconych kołach przy ruszaniu lub na małej
Autor Wiadomość
JADAR62 


Wiek: 56
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 4182
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-10-02, 15:46   

Pare rysunkow.

VW lock (6).jpg
Plik ściągnięto 10828 raz(y) 77,43 KB

VW lock (5).jpg
Plik ściągnięto 10827 raz(y) 98,73 KB

VW lock (2).jpg
Plik ściągnięto 10827 raz(y) 86,25 KB

VW lock (1).jpg
Plik ściągnięto 10827 raz(y) 77,15 KB

VW lock (4).jpg
Plik ściągnięto 136 raz(y) 118,73 KB

VW lock (3).jpg
Plik ściągnięto 133 raz(y) 119,37 KB

_________________
CASA V6 TDI 300KM - 2008 prawie FULL
 
 
Gucio 

Samochód: Touareg 3,0 2007 pneum. 245KM
Dołączył: 26 Cze 2013
Posty: 20
Skąd: Tychy
Wysłany: 2014-10-02, 15:54   

Dzięki wielkie. Dokładnie tak to wygląda tylko nadal nie wiem czy do wymiany jest silniczek czy cały reduktor. :(
 
 
JADAR62 


Wiek: 56
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 4182
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-10-02, 16:05   

No to moze podjedz do jakiegos sensownego mechanika. W koncu wiesz o co chodzi, to niech on tylko sprawdzi co jest nie tak.
_________________
CASA V6 TDI 300KM - 2008 prawie FULL
 
 
Gucio 

Samochód: Touareg 3,0 2007 pneum. 245KM
Dołączył: 26 Cze 2013
Posty: 20
Skąd: Tychy
Wysłany: 2014-10-02, 18:57   

Jeszcze jedno pytanie. Na rysunku widzę przedni i centralny dyferencjał. Przy obu chyba jest taki silniczek. Więc moje pytanie, w którym szukać problemu ? Pozdrawiam i dziękuję
 
 
JADAR62 


Wiek: 56
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 4182
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-10-02, 19:02   

Przedni nie ma blokady - tylko tylni i centralny. Problem może tkwić w każdym z nich.
_________________
CASA V6 TDI 300KM - 2008 prawie FULL
 
 
Gucio 

Samochód: Touareg 3,0 2007 pneum. 245KM
Dołączył: 26 Cze 2013
Posty: 20
Skąd: Tychy
Wysłany: 2014-10-02, 19:11   

Czyli tylni też może wpływać na szarpanie przodem? Bo ewidentnie szarpie przód , wydaje się nawet że prawe koło. Jakieś czyszczenie tych silników może pomóc? Mam nadzieję, że całego dyfferencjału nie trzeba wymieniać bo pewnie mało nie kosztuje. Jutro zadzwonię do zaprzyjaźnionych mechaników, może to im rozjaśni sprawę. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam
 
 
Gucio 

Samochód: Touareg 3,0 2007 pneum. 245KM
Dołączył: 26 Cze 2013
Posty: 20
Skąd: Tychy
Wysłany: 2014-10-03, 08:34   

Jeszcze jedno. Dowiedziałem się , że jest to tzw. efekt "kątowania"? Czy to jest to o czym cały czas piszemy ?
 
 
JADAR62 


Wiek: 56
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 4182
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-10-03, 14:36   

Nie znam tego okreslenia, ale kojarzyc sie moze z ta usterka.
_________________
CASA V6 TDI 300KM - 2008 prawie FULL
 
 
Gucio 

Samochód: Touareg 3,0 2007 pneum. 245KM
Dołączył: 26 Cze 2013
Posty: 20
Skąd: Tychy
Wysłany: 2014-10-03, 15:45   

Tak mi napisano z serwisu w Katowicach i że może pomóc wgranie nowego oprogramowania. Odnośnie wcześniejszych informacji : Czyli tylni też może wpływać na szarpanie przodem? Bo ewidentnie szarpie przód , wydaje się nawet że prawe koło. Jakieś czyszczenie tych silników może pomóc? Mam nadzieję, że całego dyfferencjału nie trzeba wymieniać bo pewnie mało nie kosztuje. Jutro zadzwonię do zaprzyjaźnionych mechaników, może to im rozjaśni sprawę. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam
 
 
JADAR62 


Wiek: 56
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 4182
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-10-03, 15:54   

Nie wiem co ma wspolnego oprogramowanie do blokady dyferencjalu. Silniczek moze byc sprawny, ale nie przelacza blokady.
A jezeli wyraznie slyszysz to przy mocnym skrecie i tylko z jednego kola, to moze przegub napedowy masz wyrobiony i trzeba go wymienic.
_________________
CASA V6 TDI 300KM - 2008 prawie FULL
 
 
Gucio 

Samochód: Touareg 3,0 2007 pneum. 245KM
Dołączył: 26 Cze 2013
Posty: 20
Skąd: Tychy
Wysłany: 2014-10-03, 15:58   

to jest tylko moje wrażenie, muszę przysłuchać się bardziej. Da się to zdiagnozować na oko ?
 
 
JADAR62 


Wiek: 56
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 4182
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-10-03, 16:11   

Jezdzic pomalu na asfalcie w kolko raz w jedna raz w druga strone, a druga osoba niech obserwuje ktore kolo i kiedy przeskakuje.
_________________
CASA V6 TDI 300KM - 2008 prawie FULL
 
 
Gucio 

Samochód: Touareg 3,0 2007 pneum. 245KM
Dołączył: 26 Cze 2013
Posty: 20
Skąd: Tychy
Wysłany: 2014-10-03, 17:07   

W kocu znalazł się ktoś kto sensownie pisze. Wezmę się w weekend za to i zobaczymy. Na pewno napisze co ustaliłem. Dzięki wielkie.
 
 
Vicyn 
Weteran


Samochód: TOUAREG R5
Wiek: 38
Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 5975
Skąd: Grójec
Wysłany: 2014-10-04, 09:11   

JADAR62, czytałem kiedyś na innym forum, że wgranie nowego softu rozwiązało problem. Nie wiem jak to działa ale pomogło kilku osobom.
_________________
TUREK 2,5 TDI po wirusie 224KM (2003/2004)
 
 
skrypa1981 

Samochód: VW Touareg 2,5 TDI 2004 Manual
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 30
Skąd: Starachowice
Wysłany: 2014-10-11, 15:51   Wymienilem silniczek

Witam wszystkich. Wlasnie jestem po wymianie tego silniczka. Zalozylem uzywany z literka "C". Przez jakies 15 min wszystko bylo ok. Potem zgasilem go i przlacznik napedow zaczal mi mrugac oraz na swieci sie obrazek napedow. Pytanie czy po wymianie potrzebna sa jakies kalibracie? Czy co to moze byc? Dzieki
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Styl created by enquish from Slums-Attack.org poprawka v1.1 by DRaGoN

Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 16