Rejestracja  | Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Foult Gear Workshop
Autor Wiadomość
Boobson 
Boobson

Wiek: 36
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 14
Wysłany: 2010-05-02, 19:48   Foult Gear Workshop

Cześć,

co jakiś czas przy włączaniu samochodu pokazuje mi się pomarańczowy komunikat Foul Gear Workshop. Znalazłem na innych forach że to moze być kwestia pneumatyki, ale moze macie jakieś lepsze doświadczenia?

pozdrawiam!
 
 
 
SZYSZKA 
2.5 TDI PNEUMATYKA

Wiek: 49
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 729
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2010-05-03, 18:01   

Ten napis informuje o niesprawności kompresora zawieszenia pneumatycznego, nie tyle co kompresor ile problem z zawieszeniem trzeba sprawdzić stan zawieszenia bo informacja jest o tym że kompresor nie jest w stanie utrzymać ciśnienia (jak masz zapalony napis nie możesz regulować położenia zawieszenia) a to oznacza jakiś problem z tym elementem. Opisywałem to we wcześniejszych postach :!:
_________________
POZDRAWIAM SZYSZKA
2.5 R5 TDI 2005r
 
 
Boobson 
Boobson

Wiek: 36
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 14
Wysłany: 2010-05-03, 18:14   

Dzięki!

nie znalazłem tego w innych tematach.
A czy może to być przyczyna słabych akumulatorów do pneumatyki? taką teorię też słyszałem.

pozdr
 
 
 
Filip wawa 

Samochód: A8 D4 4,2 TDI , X5 4,8i i cos tam jeszcze
Wiek: 41
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 2175
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-05-03, 21:53   

Najlepie podjedż do jakiegoś warsztatu specjalizującego się w Vw i zrób teścik na kompie i wszystko się dowiesz.
_________________
Byl Tur 3.0 TDI 06' model 268 PS/560 NM - teraz sluzy u forumowego Kolegi Jur-us.
 
 
SZYSZKA 
2.5 TDI PNEUMATYKA

Wiek: 49
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 729
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2010-05-04, 08:16   

Przy tych objawach na kompie najprawdopodobniej pokarze że jest przekroczony czas pracy kompresora bo przy nieszczelnościach pracuje często i się grzeje a wtedy przekażnik go blokuje do momentu kiedy nie padnie przekażnik a potem kompresor (atak przy okazji czy samochód opada z zadanego położenia bo to daje wstępny obraz co i jak :?: )
_________________
POZDRAWIAM SZYSZKA
2.5 R5 TDI 2005r
 
 
BarD 
V10, 2005

Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 610
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-05-04, 09:19   

to moze tez byc slaba bateria. Moze sprawdz najpierw glowna baterie :)
 
 
Boobson 
Boobson

Wiek: 36
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 14
Wysłany: 2010-05-04, 09:27   

dzięki za info.

samochód pompuje się dość sprawnie do żądanego położenia, a po wyłączeniu silnika spokojnie opada po jakimś czasie (minuta?).

Komunikat pojawia się bardzo rzadko przy uruchamianiu samochodu od razu, ale przy ponownym uruchomieniu jest już wszystko ok.

słychać jedynie jakby coś ciągle się "dopompowywało" ale dźwięk jest bardziej "chrupiący" - kurcze ciężko to określić"
 
 
 
Filip wawa 

Samochód: A8 D4 4,2 TDI , X5 4,8i i cos tam jeszcze
Wiek: 41
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 2175
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-05-04, 10:10   

Jak sięciągle dopompowuje to pewnie jest jakaś nieszczelność , warto to sprawdzić nim będą większe szkody
_________________
Byl Tur 3.0 TDI 06' model 268 PS/560 NM - teraz sluzy u forumowego Kolegi Jur-us.
 
 
Boobson 
Boobson

Wiek: 36
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 14
Wysłany: 2010-05-04, 19:10   

no to poleciał na serwis - jutro odbieram i zobaczymy co tam czarownicy znajdą (oby nie za wiele złego :))

pozdr!
 
 
 
Boobson 
Boobson

Wiek: 36
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 14
Wysłany: 2010-05-05, 13:06   

odebrałem już z ASO mojego T, ale diagnoza bardzo dziwna - wszystko z nim ok, to normalna praca zawieszenia...
 
 
 
SZYSZKA 
2.5 TDI PNEUMATYKA

Wiek: 49
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 729
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2010-05-05, 14:08   

Jak zwykle serwis się popisał :lol: :lol: :lol:
Jeżeli wszystko jest ok to dlaczego wyświetla się błąd pracy kompresora :?: Po częstym zapalaniu się na żółto zapala się na czerwono i system pada można oczywiście jechać ale po jakimś czasie opada na poziom ładunkowy i dupa :!:
No ale według serwisu jest OK tylko co w sytuacji awarii powiedzą że trzeba wymienić kompresor za 8 tyś plus robocizna i nadal ok 8-) 8-) 8-)
_________________
POZDRAWIAM SZYSZKA
2.5 R5 TDI 2005r
 
 
Filip wawa 

Samochód: A8 D4 4,2 TDI , X5 4,8i i cos tam jeszcze
Wiek: 41
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 2175
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-05-05, 20:34   

Nie należy jeżdzić do ASO , tam nikomu nie chce się szukać drobnej nieszczelności lub innej pierdółki przez pół dnia, lepiej potem wymienić kompresor w godzinę, wziąć za 6 godzin i nowy kompresor.
A skąd jesteś Boobson ?
Musisz szukać w swojej okolicy jakiegoś niezależnego ( posiadającego odpowiedni sprzęt a nie wtyczkę z allegro i starego laptopa ) serwisu specjalizującego się w Vw.
W wawie i okolicach jest kilka takich.
_________________
Byl Tur 3.0 TDI 06' model 268 PS/560 NM - teraz sluzy u forumowego Kolegi Jur-us.
 
 
Boobson 
Boobson

Wiek: 36
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 14
Wysłany: 2010-05-05, 20:57   

Jestem z Wawy. oddałem go do ASO na grochowskiej, ale jak masz jakieś sprawdzone miejsca to chętnie potwierdzę to co niby "działa"
 
 
 
Filip wawa 

Samochód: A8 D4 4,2 TDI , X5 4,8i i cos tam jeszcze
Wiek: 41
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 2175
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-05-05, 21:22   

Zajrzyj na na naszym forum , w temacie Forum Techniczne w zakładce warsztaty polecane - nie polecane wszystko jest opisane, poczytaj, ja polecam "Megacar" z Ul. Przasnyskiej 2B
_________________
Byl Tur 3.0 TDI 06' model 268 PS/560 NM - teraz sluzy u forumowego Kolegi Jur-us.
 
 
Boobson 
Boobson

Wiek: 36
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 14
Wysłany: 2010-09-24, 19:30   

jest i przyczyna. zatkał się prawy próg i zbierała się woda z klimy... wody z klimy bylo tyle ze przesiakla do wnetrza na podloge... no i wilgoc dokonala reszty :) teraz po 5 tygodniach suszenia, bledy zniknely i wszystko smiga jak nowe.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Styl created by enquish from Slums-Attack.org poprawka v1.1 by DRaGoN

Strona wygenerowana w 0,24 sekundy. Zapytań do SQL: 11